Kampania OSHEE

Rozpoczęła się najnowsza kampania marki OSHEE. Spoty reklamowe dedykowane produktom OSHEE VITAMIN ENERGY oraz ISOTONIC DRINK emitowane są na antenach TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo i TVP do 13 lipca br. Kampania obejmuje także internetowe kanały telewizyjne oraz sieć kin CINEMA CITY.
Firma OSHEE jest czołowym producentem napojów funkcjonalnych w Polsce. Według badania Nielsen jest liderem ilościowym na krajowym rynku izotoników. W tej chwili w ofercie producenta znajduje się 30 napojów. Dwie grupy produktów promowane są w najnowszej kampanii telewizyjnej: OSHEE VITAMIN ENERGY oraz ISOTONIC DRINK. OSHEE VITAMIN ENERGY to niegazowane napoje, będące połączeniem soków owocowych i witamin. Nie zawierają konserwantów i dostępne są w trzech smakach. Natomiast ISOTONIC DRINK to napoje dedykowane osobom aktywnym. Izotoniki OSHEE mają stężenie osmotyczne zbliżone do ciśnienia krwi człowieka, dlatego szybciej niż inne napoje wchłaniają się, doskonale nawadniając, uzupełniają ubytki wody podczas wysiłku i dodają energii wspieranej minerałami.
Spoty o długości 8 sekund emitowane są przed wybranymi programami na antenach telewizji z grupy TVN i TVP. Dłuższe, 15 sekundowe spoty wykorzystywane są w działaniach on-line na większości portali m.in. na IPLA (Polsat) oraz Player (TVN), czy You Tube oraz w kinach CINEMA CITY.
W spotach dedykowanych OSHEE VITAMIN ENERGY możemy obserwować zabawne zmiany morficzne występujących osób, które podkreślają walory składników funkcyjnych promowanych produktów. Spot dla ISOTONIC DRINK to z kolei opowieść o współczesnych „wojownikach” idealnie ilustrująca hasło – OSHEE – pij i zwyciężaj.
Kampania potrwa do 13 lipca br. W przypadku ISOTONIC DRINK głównym jej celem jest budowanie świadomości marki, w przypadku OSHEE VITAMIN FORMUŁA – wsparcie wprowadzenia produktów na rynek.
Kreację spotów przygotowały agencje Neuman Brown i Henyo Behrendt. Produkcję zrealizowała Henyo Behrendt. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Marka OSHEE powstała w 2009 roku. W ciągu 5 lat firma zdobyła pozycję lidera w kategorii napojów funkcjonalnych. W swojej ofercie producent posiada 6 grup produktów: napoje izotoniczne ISOTONIC SPORTS DRINK w 6 smakach (plus dwa w formule ZERO) w opakowaniach o pojemności 0,75 i 1 l; wodę SPORT STYLE WATER dostępną w opakowaniach 0,5 i 1 litrowych; VITAMIN ENERGY FORMUŁA (6 smaków) sprzedawaną w puszkach o pojemności 250 ml i butelkach pet 1l. W kategorii produktów witaminowych znajdziemy także VITAMIN SHOT (4 smaki) o pojemności 150ml, wodę witaminową VITAMIN H2O (4 smaki) oraz VITAMIN FRIUT (3 smaki) sprzedawane w puszkach o pojemności 330ml. Produkty OSHEE dzisiaj dostępne są w tradycyjnym i nowoczesnym kanale sprzedaży. Roczna sprzedaż napojów OSHEE wynosi powyżej 50 milionów sztuk.