Piotr Sukiennik nowym Dyrektorem Generalnym FM Logistic na Europę Centralną

Piotr Sukiennik, zarządzający od ponad 5 lat polskim oddziałem FM Logistic, awansował w międzynarodowych strukturach firmy na stanowisko Dyrektora Generalnego na Europę Centralną. Od teraz poza Polską odpowiadać będzie także za rozwój FM Logistic w Czechach, Słowacji na Węgrzech oraz krajach Bałtyckich.

W związku z dynamicznym rozwojem, Grupa FM podjęła decyzję o utworzeniu regionu, którym zarządzać będzie Piotr Sukiennik, dotychczasowy Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce.
Wdrażanym zmianom organizacyjnym przyświecają dwa główne cele. Pierwszym, jest wsparcie i rozwój zespołów w Centralnej Europie przy pełnej wymianie doświadczeń oraz generowanie z tego tytułu synergii. Drugim kluczowym celem jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i dostarczanie jednolitej kompleksowej oferty usług pełnego łańcucha dostaw dla calego regionu CE.

Piotr Sukiennik stanowisko Dyrektora Generalnego FM Logistic w Polsce objął w 2011 roku, z firmą związany jest od ponad 20 lat. W ciągu 5 lat od momentu objęcia przez niego stanowiska Dyrektora Generalnego FM Logistic ugruntowało swoją pozycję w kraju i znajduje się na trzecim miejscu w rankingach firm logistycznych pod względem wysokości obrotów i na drugim w ocenie jakościowej klientów. Firma jest także niekwestionowanym numerem 1. w logistyce kontraktowej. Ponadto, tylko w ciągu ostatnich dwóch lat, FM Logistic zostało uhonorowane licznymi nagrodami, m.in. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym nagrodą Ministra Pracy i Polityki Społecznej oraz tytułem „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2015”.

FM Logistic w Europie Centralnej zatrudnia obecnie ponad 4 tysiące osób, posiada 15 platform logistycznych i blisko 30 hub’ów przeładunkowych oraz flotę liczącą ponad 2 tysiące pojazdów.

FM Logistic to międzynarodowy organizator rozwiązań logistycznych od 1967 roku.
Jeden z czołowych graczy na rynku magazynowania, transportu, copackingu i comanufacturingu. Uznawany za eksperta w branżach dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, wyrobów kosmetycznych, medycznych oraz przemysłowych.