Ciepło systemowe

Ciepło Systemowe to nowa marka dla istniejącego od wielu lat produktu – usługi polegającej na dostawie ciepła oraz ciepłej wody. To produkt wytwarzany przez wiele firm ciepłowniczych. Rozpoczęte przed laty procesy modernizacyjne, wdrażanie nowych technologii oraz coraz większa konkurencja na rynku energii i ciepła sprawiły, iż z inicjatywy kilku polskich przedsiębiorstw ciepłowniczych powołany został Program Promocji Ciepła Systemowego. Prace nad jego przygotowaniem rozpoczęto 2007 roku pod patronatem Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie i w ścisłej współpracy z przedstawicielami firm ciepłowniczych oraz grupami specjalistów z różnych gałęzi marketingu.

Idea nowej marki produktowej zaprezentowana została branży ciepłowniczej i spotkała się z dużym zainteresowaniem. Dziś w Programie Promocji Ciepła Systemowego uczestniczy już ponad 80 firm. Obejmuje on wspólne działania reklamowe i public relations realizowane i koordynowane przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie przy współpracy z firmą zarządzającą Programem.

Program Promocji Ciepła Systemowego to unikalny przykład współdziałania wielu polskich firm na rzecz jednej marki i produktu. Firmy te są w większości niezależne od siebie, charakteryzują się różnymi formami własności, strukturami organizacyjnymi lub odmiennymi strategiami rozwoju, a czasem konkurują. Program jednak gwarantuje im autonomiczną aktywność na swoich rynkach, z jednoczesnym wykorzystaniem atutów marki produktowej. W swoich działaniach promocyjnych stosują one określone przez Program standardy techniczne, obsługi Klienta, marketingu i komunikacji.

Luty 24th, 2014