Rusza konkurs InPost i Fundacji Przedsiębiorczych Kobiet

„Pokonałam samą siebie, czyli opowieść o moich punktach zwrotnych” – pod tym tytułem kryje się wspólna akcja wydawcy charytatywnego kalendarza „Dziewczyny InPost 2018” i Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. To konkurs, w którym mogą wziąć udział kobiety, zainteresowane rozwojem swoich kompetencji w zakresie storytellingu i autoprezentacji. Nagrodą dla 15 półfinalistek jest udział w profesjonalnym warsztacie z zakresu publicznego prezentowania się. Wyłoniona przez jury finalistka otrzyma zaproszenie do udziału w prestiżowej sesji Be The Change organizowanej przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Zgłoszenia do konkursu wysyłać można do 15 grudnia br.

Wszystko zaczyna się od pierwszego kroku
Doskonale pamiętam, jak podczas ubiegłorocznej Wigilii służbowej pojawił się pomysł charytatywnego kalendarza. To było jak iskra, w zasadzie jeszcze zanim na dobre się skończyło nasze spotkanie, zespół miał praktycznie gotowy plan. Wiedziałem, że taka idea musi ujrzeć światło dzienne – lata prowadzenia biznesu nauczyły mnie, że właśnie uważne słuchanie pracowników pozwala tworzyć nowoczesne organizacje, które wnoszą wartość zarówno do biznesu jak i do życia ludzi. Nie idealne korporacje, ale miejsca, w których chce się pracować i coś wspólnie tworzyć. Dlatego podjąłem decyzję o realizacji tego projektu – mówi Rafał Brzoska Prezes Zarządu Grupy Integer.

Charytatywny kalendarz „Dziewczyny InPost 2018” to zbiór 12 fotografii, prezentujących wybrane Panie na co dzień pełniące różne role w firmie InPost. Ukazał się w listopadzie i jest dostępny w sprzedaży w księgarniach internetowych labotiga.pl czytam.pl oraz na Allegro Charytatywni w cenie od 50 zł. Zjawiskowe zdjęcia, wykonane we wnętrzach futurystycznego obiektu Alvernia Studios, ilustrują wartości jakie kobiety wnoszą do zespołów, w których pracują. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza „Dziewczyny InPost 2018” będzie przekazany na realizację programu „Pokonałam Samą Siebie”.

Opowiedz mi swoją historię

Wybór partnera naszej akcji nie jest przypadkowy. Zależało nam na tym, by wesprzeć Panie w ich rozwoju. Ponieważ misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i wspieranie rozwoju firm prowadzonych przez kobiety nie dziwi, że zdecydowaliśmy się na partnerstwo właśnie z nimi – mówi Anna Wiertel, Dyrektor Marketingu Grupy Integer. Tak powstał pomysł akcji „Pokonałam samą siebie, czyli opowieść o moich punktach zwrotnych”.

Do 15 grudnia można zgłosić się do udziału w konkursie organizowanym wspólnie przez firmę InPost i Fundację Przedsiębiorczości Kobiet. Akcja dedykowana jest kobietom, które są zainteresowane rozwojem w zakresie autoprezentacji i wystąpień publicznych. Na podstawie przesłanych zgłoszeń Jury konkursowe wyłoni listę 15 finalistek, które następnie wezmą udział w bezpłatnym warsztacie ze storytellingu i autoprezentacji. Warsztat zakończony będzie wystąpieniem uczestniczek, podczas którego zostanie wybrana laureatka. Zwyciężczyni, otrzyma zaproszenie do udziału w sesji Be The Change – wydarzenia networkingowo-inspiracyjnego, organizowanego przez Fundację Przedsiębiorczości Kobiet. Nagrodą będą także indywidualne sesje szkoleniowe z trenerem storytellingu. Be The Change to cykliczny i cieszący się dużym uznaniem i popularnością format wydarzeń Sieci Przedsiębiorczych Kobiet w stylu TEDex.

– Wystąpienie na BTC to szczególne wyróżnienie i przywilej. W dotychczasowych sesjach wzięły udział kobiety sukcesu ze świata biznesu, nauki, kultury a także przedstawicielki sceny startupowej – mówi Katarzyna Wierzbowska, Prezes Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Cieszymy się, że dzięki środkom przekazanym przez grupę Integer będziemy miały okazję wyjść z ideą zmiany do kolejnych Pań, umożliwiając im zaistnienie na arenie szeroko rozumianej przedsiębiorczości.

O Integer.pl

Grupa Integer jest liderem nowoczesnego sektora logistycznego w Polsce. Poprzez nowatorskie rozwiązanie takie jak Paczkomaty® InPost zrewolucjonizował rynek logistyki dla e-commerce w Polsce i Europie.
Paczkomaty® InPost oprócz Polski i Wielkiej Brytanii – w których funkcjonują kolejno największe sieci – są obecne we Francji i Włoszech. Ponadto w sieci InPost Paczkomaty® funkcjonują w m.in. Czechach i Słowacji. Oprócz tego Paczkomaty® z powodzeniem są wykorzystywane w sieciach lokalnych firm kurierskich lub pocztowych w takich krajach jak Chile, Estonia, Litwa i Łotwa, Australia, Kolumbia, Islandia czy Irlandia. Na koniec 2016 roku na całym świecie działało ponad 6000 Paczkomatów®, z tego ponad 5000 w sieci InPost.
Najwyższą jakość Paczkomatów® InPost podkreśla otrzymanie licznych wyróżnień międzynarodowych m.in.: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014 czy nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, a ponad to wszystko 4 nagrody World Mail Awards otrzymane w latach: 2010, 2011 oraz 2013. W czerwcu 2016 r InPost został po raz kolejny laureatem konkursu World Post & Parcel Awards i otrzymał nagrodę w kategorii Customer Service.